I heart Thailand! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Angela Tabak - WaarBenJij.nu I heart Thailand! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Angela Tabak - WaarBenJij.nu

I heart Thailand!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Angela

06 Februari 2007 | Thailand, Bangkok

Lieve allemaal,

wat een begin van mijn avontuur in Azie!! Vorige week zaterdag(ochtend) kwam ik, samen met Hugo en Fedor, aan in Bangkok. Ik wist totaal niet wat me te wachten stond, wilde me eigenlijk laten verrassen.
Fedor was al een xtje in Bangkok geweest dus hij wist wel een mooi hotelletje te vinden: D&D Inn op Khoa San Road, de backpack area van Bangkok. Even spullen gedropt in de hotelkamer en toen een duik genomen in het zwembad op het dak. Biertje erbij (Singha, love it!) en supermooi uitzicht op Bangkok, wat een begin!

De volgende dag ben ik met Hugo de stad ingedoken om de main sights te bezichtigen, zoals Wat Po, Big Buddha, Gold Mountain. Het was zondag, "Buddha holiday", dus overal mensen die aan het bidden waren incl rituelen. Erg bijzonder om te zien!
Ze zeggen vaak, you either love Bangkok or you hate it! Ik moet zeggen, I love Bangkok, de mensen, het eten, het sfeertje, prima!
's Avonds zijn we het nachtleven van Bangkok gaan verkennen, samen met Berdien (RSM exchange student en een vriendin van Fedor), twee Duitse vrienden van Berdien en Aom, een Thais meisje. Het werd uiteindelijk een zeer gezellige avond!

De volgende dag (maandag) hadden Hugo, Fedor en ik een tweedaagse trip geboekt naar Canachaburi, even ten noorden van Bangkok. Daar hebben we de "beroemde" Bridge over the river Kwai bezocht, war museum, om vervolgens te overnachten in een elephant camp. Het was heel primitief, maar onwijs mooi aan een riviertje geslapen.:)
Dinsdag hebben we oa een ritje gemaakt op een olifant en de tiger temple bezocht, waar je op de foto kan met een tijger! Erg toeristisch wel, mja....
's Avonds om 7u kwamen we weer aan in Bangkok, om vervolgens om 8u de bus te nemen naar het zuiden, naar de eilanden!

De reis was behoorlijk pittig, ongv 14u per bus en boot, maar dan heb je ook wat! De volgende ochtend kwamen we brak aan op Koh Phangan, het eiland van de wereldberoemde Full Moon Party! We hadden een hotelletje geboekt voor 5 dagen aan een zeer rustig en afgelegen strandje, dus lekker boekje lezen en in de zon bakken! We hebben ook nog een keer scooters gehuurd, om het eiland te verkennen. Heerlijk! Tussendoor natuurlijk naar de Full Moon party gweest, wat echt GEWELDIG was! Je moet je voorstellen dat je met 15000 feestende mensen van over de hele wereld op een strand staat te dansen! Wat een sfeer! We waren met een heel groepje gegaan (die we bij het hotel leerde kennen), paar Zweden, Australiers, Hongaren, Amerikanen! Je leert heel snel nieuwe mensen kennen hier, iedereeen is in voor een praatje!

Na een korte tussenstop op Koh Samui, zitten we nu op het eiland Koh Tao. Dit is een relatief klein eilandje vergeleken bij de andere twee, zeer rustig, mooie stranden en een waar duik/snorkel-paradijs! Een ware verademing na Koh Samui, wat heel druk is, vol met sekstoerisme en Salou gangers.

Sorry mensen voor het lange verhaal, maar jullie zijn nu weer helemaal up to date! Ik heb het dus erg naar mijn zin en heb het gezellig met Hugo en Fedor! Zondag gaan we weer terug naar Bangkok, om vervolgens woensdag naar Tapei te vliegen! Heb er ontzettend veel zin in!

Nou luitjes, ik ga weer een duik nemen in de zee! Ik hoop dat alles goed gaat in Nederland en we houden contact! Miss you!

  • 06 Februari 2007 - 06:12

    Emma:

    Liefste Angela! Mooi om eindelijk een verhaal van je te ontvangen over je actuele reis (hihi ;)).. Klinkt echt geweldig allemaal! Ik moet zeggen dat er een tikkeltje jaloezie op komt zetten, terwijl ik dit lees met m'n studieboek op schoot :( Geniet nog even van al dat zon, strand, en uitgaan! Binnenkort wordt 't gewoon KEIHARD bikkelen & studeren.. gheghe..
    Have fun lieverd - miss you a million!
    *MUAH*

  • 06 Februari 2007 - 06:36

    Herman:

    Ange, geniet er met volle teugen van (maar dat doe je zo te zien). Wij trainen wel door in de kou en zijn helemaal niet jaloers.

  • 06 Februari 2007 - 08:54

    Debster:

    Heej Angie,
    Geniet ervan, maar zo te lezen lukt dat al goed, hahaha! Leuk om te lezen wat je al hebt meegemaakt, en houd ons op de hoogte met nog meer van die mooie verhalen, en foto's! Liefs, Debster

  • 06 Februari 2007 - 09:49

    Astrid:

    Hee An!
    Ja, ik ging eens een kijkje op je site nemen, kom ik allemaal bekende beelden en verhalen tegen! Toevallig heb ik ook in D&DInn geslapen (ben je daar ook naar de massage/beautysalon geweest??) en ook bij het elephantcamp in Kanchunaburi, haha! Heb je daar kennisgemaakt met de vrouw des huizes(rond de 60,altijd dronken, hield erg van dansen en van jonge mannen!)??? Haha, was erg mooi! Maar goed, veel plezier daar nog!
    Kus Astrid

  • 06 Februari 2007 - 11:23

    Fabian:

    Hey Angie, geniet ze en ik zie je strax in Taiwan waar we verder zullen genieten

    x

  • 06 Februari 2007 - 11:47

    Femke:

    Ha Angela,

    Ben helemaal jaloers op jou(w verhalen)!!!

    Op Koh Tao heb ik mijn Padi gehaald bij Buddha View; bestaat dat nog?

    Heel veel plezier nog,

    Groetjes,

    Femke

  • 06 Februari 2007 - 11:53

    Inge (stringe;)):

    Heej An!! Waarom wist ik niet eens dat je hierheen ging?? SUPER zeg!!:) Heel gaaf!! Geniet er maar veel van, zal je proberen te volgen! xx

  • 06 Februari 2007 - 13:44

    Mart ;):

    Hey lieve Angie!! Mooie verhalen allemaal, vooral de full moon party lijkt me echt super - you go girl!!! Ik mis je girlie, have fun en een hele dikke knuffel vanuit Barca! Besoss

  • 06 Februari 2007 - 16:05

    Sayida:

    Ansie!!! Klinkt echt super...ik ben jaloeeers!! Hier sneeuwt het, dus rustig bakken op het strand met een lekker boekje klinkt me als muziek in de oren. Nou, geniet ervan schatje, want straks komt het echte studeren natuurlijk ;)
    Have fun met de guys en alle andere backpackers die je daar leert kennen!! Keep me updated! Dikke kusss

  • 06 Februari 2007 - 20:54

    Roel,Margreet,Chris:

    Hoi Angela,

    Heel veel plezier de komende tijd, we blijven je volgen. Geniet er maar van, maar dat lukt al aardig zo te lezen. Groetjes van ons alle drie.xxx

  • 07 Februari 2007 - 08:29

    Yvonne:

    i heart Thailand too!!! :D Geweldig om te horen dat je het net zo naar je zin hebt daar als ik! Maar pas op met die buckets he? ;) haha! Jij redt je wel! Meis, beloof je wel dat je echt super super hiervan gaat genieten?! Thailand is geweldig! en dat gaat Taiwan natuurlijk ook worden!! Ik kijk nu al uit naar je volgende verhaal! Liefs en dikke kus!

  • 07 Februari 2007 - 20:26

    Marian:

    Hoi Angela,
    hartstikke leuk om te lezen en te zien hoe leuk je het daar hebt!! Jan en Ivy waren net hier voor Roselyn's verjaardag, wel gek dat je er niet bij bent!Dikke zoen van ons allemaalXXX

  • 07 Februari 2007 - 20:30

    Roselyn:

    haay angela,
    hoe gaat het er mee? heb je het leuk in china? en heb je nu al nieuwe vriendinnen? en hopelijk ben je het noglang niet zat!:)maar okeey;)haha we missen je wel ho0r!! kusss..roossie:d

  • 07 Februari 2007 - 20:30

    Roos :

    kan je ook trug mailen? kus roselyn van den berg

  • 07 Februari 2007 - 23:39

    Danny:

    Hi Angela, geniet er met volle teugen van, dadelijk in Taiwan ga je weer de kou tegemoet hahah..Kom zeker eff. naar Tokyo, is echt super!!!

  • 08 Februari 2007 - 09:26

    Alexandra:

    Haha, dus toch een laptop, gezellig!! vandaag is donderdag, dus YOU HAVE ARRIVED!! (of volgende week woensdag?) I hope all went fine..
    I am getting together all application stuff, en intussen elke dag op kantoor :)
    HEEE, heb je nog chocolate pancake gegeten op kao san road!?!?! die vond ik zo lekker! :D
    Schat, we spreken elkaar volgende week dan..!! Dan vertel je me wellicht meer! KISSSSS

  • 08 Februari 2007 - 13:35

    Luijt:

    Ang, no matter what Herman nu zegt, zijn wel jaloers! Het is hier f*cking koud.. Maar vandaag zowaar sneeuw.. Leuk om te horen dat je het naar je zin hebt, had ook niet anders verwacht! Heb je je boek al uit..;-) Zaalhockey kunnen we helaas geen kampioen meer worden, miste een belangrijke schakel; jij! Haha nee veel plezier en doe voorzichtig! Hou ons op de hoogte,
    liefs Luijt

  • 11 Februari 2007 - 12:27

    Jaap Robby En Wies:

    hallo angela hoe gaat het daar bij ons gaat het goed.
    jan en ivy waren hier gisteren ochten en middag.
    met tante tiny en ome jan.
    heb je daar mooi weer bevalt het wel daar.
    lievs van ons allen.

    robby

  • 11 Februari 2007 - 15:02

    Nard:

    Hey Angela, cool dat je nu al een beetje aan t feesten bent!

    Ik wilde ook naar de full moon party gaan maar had dat weekend geen tijd, k ga wel naar de volgende. Laat het weten als je 'in de buurt' bent, ik hoop 2x in de maand ergens naartoe te gaan dus misschien zie ik je wel. En je komt ook nog een keer langs?

    Ik spreek je, hopelijk wordt taipei super!

  • 21 Februari 2007 - 12:18

    Danny:

    heyhey, waar blijven die berichtjes nou?? zeker te goed naar je zin hahaha..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 April 2007

Leve de Koningin!

23 Maart 2007

Een Hollands meisje in Taiwan

21 Februari 2007

Laatste dagen Thailand, eerste dagen Taiwan!

06 Februari 2007

I heart Thailand!
Angela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 312
Totaal aantal bezoekers 49250

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: